Kävin eilen tallilla ja menin kaverin kanssa maastoon, siis kaveri käveli ja mie menin Fantilla
Oltiin just lähdetty tallilta kun meidän takaa tuli kahdet ravi kärrit ja Fantti ei tainnut niistä oikein tykätä... Kun oltiin tulossa pois päin niin mie katoin että tuolta tulee kiitolaukkaa hevonen ilman ohjastajaa! säikähdin ja huidoin kädellä että se hiljentäisi ja kyllä se vähän hiljensi ,mutta heti kun pääsi meidän ohi alkoi se taas laukata. me jalkauduttiin ja Fantti alkoi riehua ja mie huudan kaverille ,että väistä ja yritän saada Fanttin rauhottumaan. Voitte uskoa ,että ei ole helppoa pitää noin 600 kilosta hevosta kun se nousee pystyyn
Sain sen sitten rauhoittuman ja lähdettiin sen hevosen perään. Vähän ajan päästä katottiin ,että ne toiset kärrit tulee meidän takaa ja mennään sivuun. No Fantti alkaa taas riehua ja mie huudan taas kaverille ,että väistää! Fantti alkaa laukata miun ympäri ja nousee monta kertaa pystyyn!!! Mie pidän siitä kiinni ja yhden kerran se nousee ihan kunnolla pystyyn ja potkaisee miuta jalkaan sen kaviolla
Nyt on jalka ihan violetti...
Kommentit